2014年4月14日 星期一

點解會選用精油療法

唔再相信西方醫療的方法

記得有次鼻敏感,嚴重到變成鼻竇炎,食了2星期抗生素,兩星期內睇了四次西醫,共放了8天病假,都仲病到死死下。還要係全家人都病,個個都食西藥,人人都唔好。之後就轉中醫,再花了一個月才慢慢康復過來。

自那次後,我就認識食療,認識中醫,也有朋友介紹我精油。

朋友實証 - 朋友個囝囝中了豬流感,醫生處方特敏福都可以唔食,最後自己好返,知道西藥唔係最好的選擇。

精油療法

由孖B十個月大開始使用精油。大囡返幼稚園,經想帶細菌傳染家人,所以孖B由細已經經常病,雖然我已經係餵全母乳,但病都係辛苦。當用了精油開始,情況有好大改善。開頭半年用得好多精油,之後就少咗。因為身體好咗,好少病,同識得自己去處理,病情好快受到控制,因此減少交叉感染。我一屋都係人,如果個個都病,就十分麻煩了。

精油令佢地瞓得好咗,我都可以有連續8小時瞓。孖B係每晚連續睡10小時。還有,我的孩子未曾因病係醫院過夜,因為休息好重要,唔係自己床瞓,及媽媽都無得休息,再講留院好多時只係觀察,所以如無必要,我是唔會俾佢地入院。

那時我知佢病,我多數係幾支一齊用,因為支支都唔同效果。但有幾支係主要,Thieves, lemon, lavender, RC ....  詳情可參考 咳嗽感冒及呼吸道疾病。但用在小朋友身上,是需要稀釋,我選用 young living V6 (base oil)來稀釋,比例係一比一,但如果用在面上,我會一比五。但用在急救情況,好多時都唔會稀釋,例如:撞親頭搽 Frankincense。

還有可以考慮用自然療法的膠性銀,而唔服食抗生素。

原來已經使用精油足足六年,見到佢地都每個都健健康康,好少病痛,沒有食西藥,開心快樂地成長,作為媽媽都感到安慰。
 

個人經驗

記得大孖一歲前連續發燒七天,一天比一天燒得更長,一天比一天更早開始燒,但早上就都自己退了燒。中間(到第5天)有諗過是否尿導炎而同佢去了一次急症室,好彩醫生初步檢查,只係病毒性發燒,唔係尿導炎,但如果超過七天都建議入院,真係在無食藥的情況下,燒了七天就痊癒。再一次連續幾天發燒,已經要數到去兩歲四個月,這次大約燒了5天,每天只是燒三至四小時,大多數是準確瞓覺前就燒,但到晚上我準確瞓時,佢已經退了。現在小朋友病,我都唔太擔心。

特然肚痾,似腸胃炎,感到胃腸不適,我就會服用 Life 9 益生菌 (probiotic supplement),再加膠性銀一茶匙,睡一覺起身就無事。或可以搽 raindrop,再加 Digize 都好見效。

孖B返學以來,都好少請過病假。但唔係用精油就唔會病,只係病的時間短,快復原。見其他小朋友,唔係病成個星期,就可能入院,小朋友辛苦,大人也辛苦。

精油用法

精油好有彈性,你可以點來聞,滴在衫上,搽腳板底,直接搽患處,內服也可以。有些精油還有一套專用的按摩手法,真係會令人感到舒緩,做完人都會高咗。

講都唔吸親身體驗,真係唔試過都唔知佢有什麼神奇力量。


可以如何開始

可以由選購 《Young Living - Premium Starter Kit》 開始,內包有 Everyday Oils精油擴香機(香薰機), 精油Samples等等。

6 則留言:

  1. 你好, 剛睇到你這文章, 想請教一下你用精油令BB瞓得長咗好咗的方法, 用咗幾耐開始見敦?
    我剛開始用YL精油, 我個6個月BB瞓得好差, 由出生到現在未試過一覺瞓天光,每晚都會醒幾次, 所以想請教一吓.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實大約用了個多月, 佢呢都已經可以一覺瞓天光.
      BB6個月大, 是否餵人奶? 是自己瞓或媽媽同床?
      可以試下點Cedarwood瞓, 可以幫助深層睡眠.

      刪除
    2. BB是奶粉B, 瞓响我地隔離, 但不同床.
      等我又試吓Cadarwood先, 請問每晚點幾耐??

      刪除
  2. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 我大孖之前有川崎症同哮喘象徵,能用嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然可以啦!改善體質,這些問題都會得到舒緩。

      刪除