2015年5月12日 星期二

嘉渢 - 小趣事

2015年6月9日
嘉渢是一位好眼瞓會出聲要上床瞓覺的男孩子。但近日他太想玩,唔願去瞓,但少少事就發脾氣,就喊,就知道佢十分攰,需要休息。嘉渢已經可以控制到去小便,好少失手,就連半夜,會叫醒我去廁所,如果媽媽不在房裏,佢會主動出來搵媽媽,如廁後就抱他上自己床也沒有扭計,立即去瞓,真係十分值得讚賞。每次都瞓在自己的床上。就算在溜冰場外好急去廁所,都可以忍到回家先去。

2015年5月28日
嘉渢好喜歡食叉燒,媽媽食晚飯時,桌上有叉燒就不停叫要食叉燒,到俾佢一塊,想俾一塊妹妹時,佢就唔願意,我回應佢「要食完口中的叉燒才俾,先俾妹妹,還有叉燒俾你」,但佢又未吞得切,但又唔想我把手上的一塊叉燒俾妹妹。之後我立即第二隻手拎了第二塊叉燒,佢就好安心地俾妹妹食了叉燒,佢就好快地食第二塊叉燒。

2015年5月21日
在地鐵廣告燈箱前,渢渢不停問:「咩呢0架!」,足足連續問我十多次,媽媽覺得很開心,你有進步了,多發問,對身邊事物好奇,媽媽好開心。小朋友有時會自問自答,有時哥哥問,妹妹應,又時妹妹又問,哥哥又再問,總之就好可愛呀!

2015年5月12日
媽媽買了金蘋果回家,渢渢見到就要食,話要大口大口咬。姐姐切完,媽媽轉頭出來就見到只淨一塊,本想拿來食,見渢渢好大反應。之後便問「可唔可以請媽媽食」,佢就笑著俾媽媽。乖孩子,同媽媽分享好味的水果。

沒有留言:

張貼留言